Pazartesi, Nisan 24, 2006

Biraz daha antropoloji...

Erkeklerin tüm dünyayı kontrol etmesi kadınları oldum olası kızdırır. Ama yapacakları çok bir şeyleri yok, sonuçta milyonlarca yıllık program.

Başlangıçta hem ot hem et yiyen erkekler vardı. Ama daha çok eti tercih edenler, aldıkları fazlalık proteinden dolayı daha çok beyin hücresine ve daha güçlü kaslara sahip oldular. Ve hayatta kalma şansları arttı.

Yani diyorum ki, bizler, o çok et yiyen erkeklerin torunlarıyız. Yemeyen atalarımız yok oldu gitti.

Bu nedenle biz erkekler, sizler nazikçe salatanızı yerken, koca koca bonfilelere saldırıyor, ya da 2-3 gün et yemezsek derhal kendimizi kebapçıya atıyoruz.

Kızlar! Çok et tüketin, çocuklarınıza tükettirin. Daha çok protein, daha fazla zihinsel güç demek. Beyin, düşmandan kaçarken de, avlanırken de işinize yarar...

21 yorum:

Deadora dedi ki...

tesekkürler önerilerin icin peki ya günümüz vejeteryan erkekleri? hepsi mi zekasi ve kaslari düsük kisiler?

Deadora dedi ki...

ahh kaslari düsük olmaz tabii yani kaslari zayif olacak :) silmeyeyim artik ehu.. vejeteryan oldugum cok mu belli oldu ne?

Yaz dedi ki...

Deadora güldürdün yine beni :) neyse ben senin sorunu şöyle sormak istiyorum aslında. peki ya günümüz erkekleri hepsi mi zekası ve kasları güçlü kişiler?

KUGUU dedi ki...

Sevgili Fikri,
Bu sefer hic olmamis...
Yazinin neresinden tutup da yazsam.... 1.cumle, 2. cumle, son cumle... amaaan ...yazmayacagim bile.
Yazik. Bu sefer ucusanlar olmamis, resmen UCMUSSUN cunku... Yazik...
Kuguboynu.
ps: bir yerin acimamistir umarim! gozumden duserken!

ucusanlar dedi ki...

Lütfen ısrarla tezimi doğrulamaya çalışmayın kızlar :-) Ben size antropoloji diyorum, milyonlarca yıllık program yani. 40-50 yıl içinde değişir mi zannediyorsunuz?

Ama lütfen içinizden biri çıksın da tezime bir katkıda bulunsun. Bu bir ispat değil, tez yalnızca. Siz dostlarım fazlaca defensive (bulamadım şimdi Türkçe'sini) davranıyorsunuz.

Tabii ki normâl dağılımda her türlü insan vardır. Ama o beğenmediğiniz erkekler, aynı laboratuar koşullarında bana kalırsa eşdeğeri kadınlardan daha iyi doğa şartlarına uyum gösterirler.

Nâcizane gözlemim de, genellikle -iyi- şirketlerde en üst düzey yöneticiler hep erkekdir.

Bu kesinlikle cinsiyet ayrımcısı olduğum anlamına gelmesin. Tümüyle karşıyımdır. Ama böyle de bir gözlem ve düşüncem var. Sonuçta burası benim düşüncelerimi kendimi geliştirmek için açtığım bir yer. Tek taraflı olmasını isteseydim, kitap yazardım.

Ben bu nedenle size bir tavsiyede bulunuyorum. Et tüketin, çocuklarınızın özellikle ilk 3 yılda bolca protein almasını sağlayın. Beyin hücreleri için protein gerekli.

Evet et (Hindu'lara göre) sizi saldırgan yapabilir, ama hayatta kalma şansınızı artırır.

Diğer bloglarıma bakarsanız, yanıldığım olmuştur. Özür de dilemişimdir. Kendimle ne kadar barışık olduğumu bilen bilir. Sevgili Kugu beni boyle kizdiramazsin :-)

KUGUU dedi ki...

BOGA yi arenaya salarlar basina geleceklerden habersiz, birden Matador belirir, turlu hareketlerle tahrik eder masum bogayi, zorla kendine saldirtir, ki onu oldurmek icin bahanesi olsun ve de bundan buyuk zevk duyar. Ustelik izleyiciler de OLE diye onu ayakta alkislarlar...
Zavalli masum boga yerde kanlar icinde cansiz yatarken...

Burada matador ve izleyiciler et yer, mevta boga ot yer.

Fikri hakli!

ps: Yukaridaki satirlardaki boga ve matador tamamen fictitious tur!!! Ayrica gercek boga gercekten matador olmayi mi hayal etmektedir?

Deadora dedi ki...

ya aslinda dogru olabilir mesela benim 11 yasinda kiz kardesim var etten baska birsey yemez.. sebze falan pek sevdigi seylerden degildir ama beni ve onu taniyanlar o daha 4-5 yasindayken bile derlerdi.. bu senden daha zeki, akilli olacak diye ki hala bende katilirim kardesim benden daha akilli olacak, olsun da.. güclüdür de kiz degil erkek sanki masallah..
ama ben iq seviyesi yuksek erkek göremiyorum dogrusu.. et yeselerde yemeselerde güclü olabilirler ama zekalari tartisilir..
ve kadinlar her zaman daha pratiktir diyorum düsüncede..
yok yok abicim kadinlar üstün derim ben.. hee kadinlar arasinda yok mu salaklar dolu.. bence bu esit duzeyde erkeklerin ve kadinlarin akillilari..
amaan cok uzun yazdim banane yaa ben aptalim aman.. digerlerinden de banane :))

Deadora dedi ki...

yauu kugucum zavalli boganin elinde oklar mi var sanki ne yapabilir ki zavallicik.. kan kaybi anca.. hee ama tepesi atmis bogalarida goruyoruz ezip geciyor insanlari..
hem hayvanla insani neden kiyaslama yaptin ki?

ucusanlar dedi ki...

Siz bulmuşsunuz cânım yurdumun saf erkeklerini oynarsınız tabiî. Aç "cam" budalalarını... Hep derim "Türkiye kadınlar cennetidir" diye. Sormayın bana erkekler cenneti niredir? deyu...

Unutmayın ki, etraftaki aptallar sizin denginiz değil. O nedenle küçümsüyorsunuz. Teorinin tanımı gereği ben denkleri karşılaştırıyorum. Denginiz ise sizinle oynuyordur.

Erkek ve kadınla ilgili daha çok tezim var, geliyor...

Ama görünüşe göre siz ekip olarak tümüne muhalefet olacaksınız demek ki... Şişirmiyeyim bu yazı gibi o zaman, çalışayım az...

ece dedi ki...

Şimdi Fikri Bey ;

" Eti daha çok tercih edenler, aldıkları fazlalık proteinden dolayı daha çok beyin hücresine ve daha güçlü kaslara sahip oldular."

"Kızlar! Çok et tüketin" demişsiniz...

Kızlar çok et tüketip daha çok beyin hücresine sahip olmanın yanında erkekler gibi çok güçlü kaslara sahip olsalardı hoşunuza gider miydi ? evetse başka sorum yok...

Bir de "Genellikle -iyi- şirketlerde en üst düzey yöneticiler hep erkekdir." demişsiniz..

"Bence" bunun nedeni de yıllardan beri erkeklerin beyninde yer etmiş olan , bayanların kendilerinden üstün olmasını istememe güdüsündendir..Ve bununla birlikte gelen kendilerinin daha zeki olduğu düşüncesi...

Herneyse..
Ben mi ?
Yeterince et tüketiyorum...

ucusanlar dedi ki...

Ya Kugu alacağın olsun. Adımı da Fikri koydun ya, bundan sonra böyle gider.

Ama galiba ben dersimi aldım. En iyisi ben bu konulara girmeyeyim. Yine Ahmet Altan, Haşmet Babaoğlu varî, yumuşak yumuşak takılayım.

Çünkü kendimi zor anlatıcam gibi geliyor.

Et ile kas arasında bir ilişki var mıdır bilmem, çünkü ben çok et yerim ama kollarımı yıllardır yalnızca bilgisayar tuşlarına basmak için kullandığımdan herhalde, pek zayıftır.

Şimdi ben sizden yanayım, kızlar alın kontrolü diycem ama kendi cinsime de ihanet etmek istemem.

Gelin bu konuyu da uzlaşamamış olarak kapatalım.

PS: Bu arada rating için arada böyle provakatif konular mı attırsam ne?

Deadora dedi ki...

Sayin Fikri :p
ehehe cok yakisti bu isim sana.. ya tamam akilli erkekler var ama akilli kadinlarda var.. aslinda sen polemik yapmadin demek istedigin gelecek nesiller icindi..
sen gelecek nesil kaygisi tasiyan iyi bir insansin seni tebrik ediyorum..
siteye chat box koysan daha iyi olurdu ahaha :))

KUGUU dedi ki...

Onurlu Matador Fikri:)))
Nereye?
Daha yeni basliyorduk...

Kuguboynu, the boga sever, otyemez etolmadan asla doymaz.

Deadora dedi ki...

ahaha Matador Fikri Onur..
gururla sunar!
kugu cok alemsin ya :))

ucusanlar dedi ki...

Olmaz, kaciyorum hala karizmadan kirintilar varken.

Yokettin saltanatimi...

Deadora dedi ki...

kasindin o kadar iste hadi beyin hücrelerin neredeler? kaslarina güvenip topukluyor musun yoksa?

ucusanlar dedi ki...

yillarin yontemi bu, kacanin anasi aglamaz...

Deadora dedi ki...

öyle ya bosuna dememisler :
erkekligin 9/10´u kacmaktir diye..

ucusanlar dedi ki...

o değil de geyikten, yeni konuyu yazamadim bu gece...

KUGUU dedi ki...

UCAN KACAN BEY,
galiba gercekten senin fikrindekiler hizli bir sekilde ucuyorlar...
Herkese et yiyiniz diyorsun, ama sayfandaki ankette en sevdigin 4 yiyecegin 3u ot
Kebap
Arapsaçı
Enginar
Şevketi Bostan

Olduuuuu
Sen iyisi mi pozitif existanyelism den falan bahset bize, bayilirsin!!
Kuguboynu

ucusanlar dedi ki...

hepsini etli yerim ama :-)