Cuma, Nisan 07, 2006

Antropolojiye devam

Sizi bilmem, ama ben prezervatifin sex sırasında verdiği değil, sexten sonra verdiği duygudan rahatsızım. İstediği kadar ince, kaygan ya da başka bir şey olsun. Zevki belki de çok değiştirmiyor ama kesinlikle sex sonrasındaki rahatlamayı engelliyor.

Çünkü prezervatif varsa, doğaya karşı geldiğimi düşünüyorum. Doğa bize öncelikle hayatta kalmamızı, sonra da neslimizi devam ettirmemizi emrediyor. Temelde tüm davranışlarımızın alt programında da bu hayvansal güdüler var. Daha iyi bir nesil için, en sağlıklı ve çocuklarımıza en iyi bakacağına inandığımız erkek ya da kadınlar seçip, evlenmeye çalışıyoruz. Ve ne yaparsak yapalım, çocuk doğurmayınca da kendimizi hep eksik hissediyoruz. Hepimiz sebebini bilmesek de bunu yapıyoruz, sonra da "bana bakar" ya da "çok şirinler" diye açıklıyoruz.

Hayır programımız böyle, neslimizi devam ettirmeliyiz.

İşte bu nedenle prezervatif kullanınca bunu yapamadığımı, başaramadığımı hissediyorum.

Ama eğer prezervatif yoksa, işte o anda tüm benliğimle erkek olarak elimden geleni yaptığımı, geriye kalanın yalnızca doğaya kaldığını hissediyorum.

Bu çok önemli, bir düşünün... Sonucunda çocuk olması bir felâket olabilir. Ama bu sonraki insâni dönem. Ben orgazmın hemen sonrasından bahsediyorum. Yani hâlâ hayvansal olarak davrandığımız andan.

Bir düşünün...

5 yorum:

KUGUU dedi ki...

blogumda buldum az once UCUSANbirseyler :) ne zaman biraktıysan o cok eski yazıma commenti bilemiyorum ama dedimki bende cvp olarak:

Aaaa sebeb-i mevcudiyetim!! The Ucusanlar gelmis comment bırakmis:)) Inanir misin tam bugun tam bu aksam kargodan yurtdisindan dvd si elime ulasti...
kesinlikle "chapter chapter" seyredilmeli, degil mi?

dedim!

Kuguboynu:)
8.4.06/23:33 :)

ucusanlar dedi ki...

Sevgili myjulyet, nasıl da yanlış bir adama denk geldiğini bir bilsen şaşarsın.

15 yıl önce aşırı özgüvenden dolayı doktora gitmek zorunda kalmıştım.

Fotoğrafımı koymama nedenim farklı. Çevresi oldukça geniş, tanınan biriyim, eğer fotoğrafımı koyarsam, buraya istediğim her şeyi yazamam.

Non-identity benim güvenlik sübabım...

ucusanlar dedi ki...

Kuğu'cum, biliyorsun çok seyahat ediyorum. 10 gündür yurt dışındaydım. La Rambla'yı da çok özlemişim iki yıldır. Yeni döndüm.

Çok notum var aslında yazacak da, vakit yok...

KUGUU dedi ki...

aaaa biz tanısmıyoruz ki, seyahat ettiginizi bilemem ki:)) Yoksa siz beni Izmirli adasim Gamzeli ile mi karistirdiniz:))
La Rambla'ya gelince, Barcelona'daki La Ramblas mi kastettiginiz? Ben de cok ozledim acikcasi:) Hele simdi bahar aksamlarinda orada biructanbiruca bir volta, bir acik hava aksam yemegi ne cok isterdim... Avrupa'da favorite sehrimdir.

Tanısmıyoruz ama siz yine de yazın ben okuyorum:)

Kuguboynu:)

Yaz dedi ki...

nerelerdesin? yeni antropolojik yazılarını bekliyorum :)