Perşembe, Mayıs 25, 2006

Yanlış anlama...

Kadınlar sürekli olarak erkeklerin onları yanlış anladıklarından şikâyet ederler. Derler ki, etraflarındaki erkeklere gösterdikleri en küçük yakınlık, onlar tarafından hemen yanlış anlaşılma ve değişik teklifler olarak geriye dönüyor.

Bu kadınları genellikle samîmi bulmuyorum. Çünkü aslında tecrübeleriyle olayların nasıl sonuçlanacağını bilmelerine rağmen, öz güvenlerini tekrar tekrar onaylatma ihtiyacı ile bu oyunu oynuyorlar.

Kundera der ki "Bir erkek ile bir kadın arasında cinselliğe dayanmayan bir ilişki olamaz."

Yorumu açık bırakıyorum...

4 yorum:

Özge Başağaç dedi ki...

Bugünlerde biri canını mı yaktı? Oyundan mı atıldın? Giderek daha kadın düşmanı olmaya başladın sanki. Kundera da kitaplarını eğretilemeler üstüne kuruyor. Söylediği herşeyi bu kadar ciddiye alma:)

ucusanlar dedi ki...

Yoo hiç özel bir şey olmadı. Kadın düşmanlığı ile hiç ilgisi yok. Ben kadınlara çok saygı duyarım. Skor peşinde koşan erkekleri de yazmıştım.

Bu bir tespitim yalnızca...

KUGUU dedi ki...

Yanlis anlayan sen olmayasin Fikri Bey!!!
Kuguboynu:)

ece dedi ki...

Bu şikayet değildir,doğru bir tespittir.
Hatta yakınlık göstermesen bile bazıları bir bakışından yola çıkabilir...

En küçük yakınlık derken kastınız nedir bunu bilmiyorum ama gerçekten yakınlık gösterip de sonra böyle bişey olmadığını söyleyenler bence de samimi değil..
Ama bu arkadaşlık düzeyiyle de alakalı tabii..

Kundera'nın bu fikrini buraya yazdıysanız ; sizin de fikriniz bu demektir...

Oysa neden olmasın?