Çarşamba, Aralık 21, 2005

Aşk after sex or sex after aşk... Hangisi?

Şiddetle önce sex'le başlayan bir ilişkinin ardından sonra çok kaliteli bir aşk geleceğini savunuyorum bir süredir.

Çünkü öncelikle iki bedenin birbirini çekmesi, eğer ardından sağlam bir ilişkiyi getirebilirse tam bir uyum gösteriyor. Uzaktan yaydığın kimyasal kokular uyum sağlamış, inanılmaz bir mıknatıs her ikinizi şiddetle çekmiş, kendinizi yatağa zor atmışsınız... Ve her seferinde çok muhteşem tepişmeler yaşamışsınız. İşte bu diyorsunuz. Gelir gerisi...

Diğer senaryo da ise tanıştın ve anladın ki, çok akıllı, esprili. Mevkisi sana uygun, arabası güzel. Hafif kel, biraz da göbek ama olsun. Bi de arada sırada maço tavırları olmasa... Dur daha bi kaç kez çıkmışsın, hemen atma kendini kucağına, seni hafif sanmasın. Eh zamanı geldi galiba, fena çocuk değil. Kaçırma şunu. Yatakta da kasmaya devam et, bütün numalarını gösterme...

Kızlar nefret etmeyin senaryodan, tam tersi de mümkün.

Sonuç ne: Mantık!

Bu nedenle tekrar ediyorum tezimi: Sex'le başlayan, mantıkla başlayandan daha kaliteli...

8 yorum:

Narcis dedi ki...

Doguda insanlar seksin ikinci dogus olduguna inanir.Yani erkek de kadin da tam degildir, butun degildir. Onlar bir butunun iki parcasidir. Bu iki parca cinsel eylemde birlestigi zaman yeni bir varligin dogumunu meydana getirir.Buda ikinci dogusdur.
Bence sevgi seksin asilmasindan sonra meydana gelir.yani once sexdeki uyum ardindan sevgiyi olusturur.Sevgi birisinin bir sekilde seni tamamladiginin derinden anlasilmasi.Oda ancak sexden sonra ortaya cikar.

ucusanlar dedi ki...

Çok iyiydi..

mehmet livvarcin dedi ki...

Yazı da yorum da belki doğru ama göz ardı edilmemesi gereken bir husus var. Ya sexten sonra aradığı kişinin O olmadığına karar verirse kız. Daha da kötüsü aradığının ONLARDAN birisi olmadığına karar verirse? Bekaret Türkiyenin %99'u için önemli. Dolayısıyla bir deneyim yaşayan kız tercihini ancak kalan %1'lik dilimden yapmalı. Uygun kişiyi orada aramalı. Bu yazıyı yabancı bir sayfada okusaydım belki hak verirdim, ama Türkçe yazıldıysa bu yazı, çok fazla destek veren çıkacağını düşünmüyorum. Müslüman mahallesinde salyangoz satmak gibi bu biraz

ucusanlar dedi ki...

Sevgili Mehmet,
Toplumun hangi kesiminde yaşadığını veya yaşının kaç olduğunu bilmiyorum. Ama yaşça ağabeyin olduğumu zannediyorum.

Eğer yaşında yanılmıyorsam, sen de zamanla Türkiye gerçeklerinin aslında hiç de öyle olmadığını göreceksin.

Eğer yanılıyorsam, o zaman -eğer arzu ediyorsan- çevreni hızla değiştirmeni, ya da kendini değiştirmeni tavsiye ediyorum.

Türkiye'nin %99'unun bakire olduğu fikrine kesinlikle katılmıyorum. Bırak bugünleri, tarih boyunca böyle bir oran olmadı.

Ama açıkçası blog'un bu bölümünün bekaret bölümüne kaymasını arzu etmiyorum. Bu nedenle gelen yorumların tezimin doğruluğu ya da yanlışlığı üzerine olmasını rica ediyorum.

Fikre senin de katılman güzel, belki zamanla bir kaç bayan arkadaş da deneyimlerini ve görüşlerini paylaşır.

herackles dedi ki...

bu yaşta hala kadınlara beslenen nefret (sıkıntı, kısa süreli öfke, iç acısı...vb) aynı :)
Benim yaşımda da aynı... Bu nesiller boyu süren bir şey mi?
Seksle başlarsa güzel gider, gitmezse o hayat kadını olur, sen hayat erkeği olursun...
Mantıkla başlarsa, çocukların da mantıklı olur, bir aile sevişemez duruma gelirsiniz...

ucusanlar dedi ki...

Ben sanırım seni hic anlamadım Herackles...

Konuyla ilişkisini de, ne anlatmak istediğini de anlamadım...

KUGUU dedi ki...

"Sevismek ciftlesmek degil, teklesmektir" demis Cemal Sureyya, bugun bir yerde okudum ve cok begendim.

Sanirim buraya dusuncelerimi ifade etmek icin coktanda ote OZ oldu.

Size katliyorum. Bence de.

J.

bething* dedi ki...

dun aksam sex and the citynin bolumu tam olarak bununla ilgiliydi..!