Cumartesi, Mayıs 26, 2007

Antropoloji - erkekler

Erkekler niye kadınların sürekli popolarına bakarlar?

Hayvanlıklarından mı?

Kesinlikle evet, çünkü eski bir programa sahipler. Erkeğin temel programı üremek. Bu nedenle de bir kadınla karşılaştıklarında ilk yaptıkları popolarına ve göğüslerine bakarak, üremek için uygun olup olmadığını anlamak.

Bu kesinlikle engellenemez bir dürtü. Ve eğitim ile de ilgisi filân yok. Sadece eğitimliler daha usturuplu ve gözucuyla yaparlar. Lümpenler hayvan gibi direk gözlerini dikerler.

Çok gezim, iyi sayılabilecek yerlerde çalıştım. Her türlü insan gördüm: Kültürle filân ilgisi yok. Her ülkeden her tip erkek bakıyor.

Bu fikir ilk kez aklıma bir vapur yolculuğu sırasında geldi. Bir grup erkeğin önünden geçen kadınlara olan ilgisini gözlemeye başladım. Yaşlı kadınlara, şişman kadınlara, çirkin kadınlara bile bakıyorlardı. Aralarında her türden insan vardı. Ama istemeden olsa da, bir milisaniye olsa da bakıyorlardı. Sonra sürekli olarak bu davranışı gözlemeye başladım... Özellikle popo çok önemliydi.

Kızlar, sizin yerinizde olsam iyi bir popom olmasına dikkat ederdim :-)

Hiç yorum yok: