Cuma, Ağustos 18, 2006

Salata yiyen erkekler

Pek moda oldu bu tartışma. Ben de katılayım ucundan biraz.

Yemeğe çıktınız erkek arkadaşınızla. Eleman kendine salata ısmarladı. Ne düşünürsünüz?

Eğer kadın olsaydım, uzaklaşmanın yollarını arardım sanırım.

Çünkü salata yiyen erkekler vücutları konusunda takıntılı olabilirler. Mükemmeliyetçi olma ihtimalleri de yüksektir. Kadınlar maskülen erkek tercih ederler genelde (maço değil).

Bilemiyorum ne derecede tatmin edebilir sohbetleri?

Bence ideal erkek direk kırmızı ete dalandır. Görgüsüne göre kebapta olabilir, soslu bir bonfile de. Yanında rakı da olabilir, kırmızı şarapta.

Ama salata yanında soda içen bir erkek... Hayâl bile etmek istemiyorum.

2 yorum:

gregor dedi ki...

şindi 36 dimi yaş .yaşla ilgisi yokmuş demek onu anladım öncelikle.bu kadın dergileri,bilimum gereksiz anket,ideal erkek,erkeğinizi saç traşına göre tanıyın vs vs .kategorize ettiniz erkek milletini .bide salata varmış onuda öğrendim. bir insanın ilişkilerine okudukları ve duydukları ile yön vermesi yaşanmıyorsa başka birşey normaldir.lise anketleri vardı bir zamanlar sorarlardı cevaplardın (şıklara göre) anlatmış olurdun çıkamazdın şıkların dışına.

Deadora dedi ki...

bilmem hic dert olmaz benim icin.. takmam kafama hatta sevinirim bile cünkü bende salataciyimdir :) tabii bu erkegi ne derece etkiler karakterini falan orasini arastirmak lazim.. ilgincmis..